Pages

Friday, January 14, 2011

O noua perioada

Nu, nu ma refer la o perioada de aia in care dupa jdemii de necazuri sau esecuri imi dau una peste cap si zic ca vreau sa incep o noua viata. Ca sa fiu scurt si la obiect, ma refer la prima sesiune din viata mea. Nu ma plang de program in nici un caz, pentru ca la Arte orarul este mult mai lejer decat la majoritatea facultatilor, dar ca o curiozitate, de cand am inceput viata de student ma strofoc mult mai mult decat ma strofocam in liceu. Iar acum, inainte de prima sesiune am asa niste fluturoi in stomac (nu de aia de te deranjeaza cand esti indragostit, desi sunt pana peste cap) incat si cand sunt in maxi-taxi ma gandesc la ce voi face, cum ma voi descurca...si nu, nu-s un tocilar de ala numai si numai cu gandul la scoala, pentru ca imi place ce fac, dar vreau sa trag tare si sa iau bursa: nu strica nimanui niste bani in plus pe care sa-i aloc hainelor :> . Cum a fost inainte de  prima voastra sesiune?

No comments:

Post a Comment