Pages

Tuesday, January 18, 2011

Moleseala

Dupa cum bine ziceam aseara si dupa cum ma asteptam, da, am febra musculara. Azi am fost pentru prima data si la ora de sport (shame on me). Chiar imi pare rau ca n-am fost mai des pentru ca imi place sportul, imi place sa alerg si sa joc voley sau sa imi rup capu' pe saltele..dar se pare ca stresul de a fi boboc si-a cam zis cuvantul si uite-asa is la sfarsit de semestru decat cu 1 prezenta. Si nu am ramas restantier pentru ca i-am explicat profei ca fac sport de foarte mult timp si ca nu stau si vegetez prin casa asa ca m-a inteles si mi-a dat unda verde, adica admis. Acusi plec pentru a 2-a sedinta la sala iar diseara probabil voi lucra ceva pentru maine la facultate. Sesiunea se apropie cu pasi repezi si proiectele ma aglomereaza putin cate putin, dar fata de Alex(R) si Andrei sunt mult mai liber. Chiar imi place ce fac dar mai am mult de mancat. Revenind la moleseala, starea mea actuala e una de leguma fiarta, mi-e somn, corpul e obosit...

No comments:

Post a Comment