Pages

Tuesday, January 25, 2011

Gentleman!

Gata! De mine, la prima ora (acea ora fiind 9-10) ma voi apuca sa invat la engleza, pentru ca primul examen va fi...tadaaaaam:tot maine. E prima materie la care dau si nu-mi fac mari griji, profa pare foarte chill, desi am fost doar o singura data la ora ei: nu sunt chiulangiu, dar au fost ceva probleme cu orarul. In rest, totul a fost perfect in ultimele 2 zile, zile pe care le-am petrecut cu Raida. Ne-am bucurat de filme (sau nu, in cazul Premonition), am mancat impreuna, am dormit, ne-am alintat si rasfatat, am primit/dat cadouri. Ia ghiciti ce-am primit? Nu va ganditi la Iphone, Anne Hathaway sau o vacanta-n Honolulu. E ceva MUUULT mai tare de atat si anume o carte. Da, sec..o carte. Dar este o carte pe care mi-am dorit-o foarte mult si care pentru mine valoreaza extrem de mult si pe care chiar din librariile Diverta am inceput sa o rasfoiesc ca un maniac de se uitau angajatii ca la felul 16. GENTLEMAN(un cuvant uitat) - Ghidul etern al modei masculine: cam asa se intituleaza noua mea fablete. Are vreo 350 pagini tiparite de cea mai buna calitate si prezinta cam toate articolele vestimentare pe care ar trebui sa le aiba in garderoba un domn.Si nu numai, pe langa imbracaminte isi fac lejer loc si articolele despre ingrijirea corporala, accesorii si mici povestioare. Ca o concluzie scurta: O iubesc pe Raida si am cea mai bestiala carte pe care as fi putut s-o primesc!

No comments:

Post a Comment