Pages

Friday, January 14, 2011

Baby-sitter for a weekend

Da, e meseria mea zilele astea...Poate va intrebati cat castig: nimic, avand in vedere ca cel de care trebuie sa am grija e fratele meu mai mic, Edi. De pe acum pot spune ca weekend-ul meu a inceput minunat cu o trezire pe la 7 din partea mamei urmata de replica: "du-te si te culca langa Edi, ca noi plecam acum". M-am conformat si mi-am deplasat fundul slabut spre dormitorul parintilor. Normal ca nu am mai apucat sa adorm dupa pentru ca perna era foarte mare si tare asa ca am stat si am lenevit pana pe la 8, dupa care ne-am ridicat din pat (si Edi) si ne-am spalat mutrele somnoroase. Am uitat sa precizez ca va veni si matusa pe la mine si ma va ajuta pentru ca inca nu sunt pregatit sa am grija de un copil 2 zile la rand. Voi mai scrie un post dupa aceasta experienta in care va voi zice cum a decurs totul. O zi frumoasa!

No comments:

Post a Comment