Pages

Sunday, January 23, 2011

1 an

Maine va fi cea mai speciala zi din ultimul timp. Nu, nu sarbatoresc Mica Unire dupa cum va asteptati, ci eu si prietena mea ultra-hyper-giga-mega iubita si adorata, Raida implinim 1 an de cand am intrebat-o pe Y!M (da, rusine mare :O ) daca vrea sa fie prietena mea cu promisiunea ca voi avea grija de ea si ca o voi iubi. De atunci a trecut atat de repede timpul: primul sarut, prima mangaiere, primele noastre clipe impreuna. Cu ocazia asta as vrea sa scriu si un scurt text de multumire:
Te iubesc! incep cu aceste doua cuvinte eterne pe care doar niste adevarati indragostiti stiu sa le descifreze si sa le stoarca si ultima picatura. Iti multumesc pentru acest an si tot ce-mi doresc pentru urmatorul e ca tu sa fii in continuare langa mine: sa ma iubesti, sa ma sustii si sa ma pretuiesti asa cum ai facut-o cum nimeni nu putea s-o faca mai bine. M-am simtit cel mai iubit dintre pamanteni, ba chiar din intreg universul. Cu tine am petrecut cea mai frumoasa zi de nastere, cele mai frumoase sarbatori de Pasti si de Craciun si am avut cea mai memorabila vacanta. As vrea sa stapanesc mai bine arta de a imbina cuvintele ca sa exprim ce simt dar cred ca si aceastea sunt nefolositoare pentru intensitatea trairilor mele. TE IUBESC! SINCER, CALDUROS SI INTOTDEAUNA!

No comments:

Post a Comment