Pages

Thursday, January 13, 2011

Nici o carie - Check!

Azi, dupa a 3-a sedinta la stomatolog pot spune ca ma simt muuuult mai bine decat acum 3 saptamani, atunci cand caria rebela a inceput sa-si faca de cap, chiar inainte de sarbatori. Si da-i cu ketorol, da-i cu spalat pe dinti pana m-am hotarat sa ma duc la dentist ca tot n-am mai fost demult, iar astazi, dupa cele 3 sedinte, gura mea astepta sa fie pozata: nu va imbulziti...va rog! Imi pare rau ca am amanat atata timp, pentru ca stiam de carie, iar daca m-as fi dus mai devreme, nu ajungea pana la nervi infectia, dar na, comoditatea isi spune cuvantul. Daca imi era frica de dintologi era alta treaba, dar de mic tot ma duc ba cu o carie, ba cu o izolare, ba cu o coronita, asa ca in afara de suportul material nu am alte probleme. Iar asa, ca o scurta concluzie, degeaba ai haine/masina scumpa/viloaie sau pe Angelina Jolie  daca igiena personala lasa de dorit. Chiar..cum ar arata Angelina cu o carie maronie si puturoasa pe dintii frontali?

No comments:

Post a Comment