Pages

Thursday, January 13, 2011

Cu noaptea-n cap

Desi ar parea ca exagerez, expresia "cu noaptea-n cap" este foarte valabila in aceasta perioada. Azi m-am trezit pentru prima data anul asta la 6:20: cu greu cu vai am reusit sa deschid ochii si sa ma ridic din pat pentru a-mi inchide alarma de la telefon. Pentru a reusi mai mereu sa ma trezesc, mai ales cand sunt foarte obosit, mi-am facut o mica strategie: setez alarma de seara si plasez telefonul la distanta cat mai mare de pat, 3-4 metri, pe o masa sau pe un birou.

Dimineata cand suna, trebuie sa ma scol din pat si sa fac cativa pasi, astfel trecandu-mi starea aia de lene pe care o avem cu totii. Daca mi-as lasa telefonul pe noptiera, as fi foarte tentant sa apas pe snooze si sa-mi continui somnul.

Bineinteles ca strategia poate fi aplicata in functie de lenea fiecaruia: daca sunteti sleepoholici hardcore, ar fi bine sa va plasati telefonul pe sifonier, trebuind astfel sa luati un scaun si sa va suiti dupa el. Revenind, ziceam ca am reusit sa ma trezesc si sa-mi fac traditionala omleta si cafeluta iar apoi spalat si imbracata, si gata de facultate, ca deh, e grea viata de student dom-le!

No comments:

Post a Comment