Pages

Sunday, February 20, 2011

Wacom Bamboo

Da, a venit si mult-asteptatul review la noua si prima mea tableta grafica, Wacom Bamboo CTH-461 Pen&Touch Fun small.

Va dati seama ca imediat ce am ajuns acasa cu ea, am desfacut ca un disperat cutia. Asa, pe langa tableta si creionul propriu-zis, am mai gasit si 2 cartulii, 1 CD cu driverele de instalare,o punguta cu 3 varfuri de schimb si o scula cu care pot face operatia (sa schimb varfurile la creion). De instalat, driverul  s-a instalat foarte usor; am avut probleme insa cu "bamboo dock", o chestiuta cu multe joculete si aplicatii pe care a trebuit sa o descarc de pe site-ul oficial pentru ca varianta de pe cd era "in urma".

Trecand la tableta grafica si la comportamentul ei, pot spune mai intai ca nu-mi place culoarea: a venit intr-un gri deschis care banuiesc ca se jegoseste foarte repede. Daca era neagra ca si celelalte versiuni Bamboo (Fun, Touch) era foarte ok. Forma...umm, forma este una foarte eleganta: e subtire, ergonomica, facuta atat pentru dreptaci cat si pentru stangaci, insa piciorusele din silicon cam aluneca pe biroul meu.

Suprafata de lucru e ok, desi ambii parinti au fost cam uimiti: "Cum? Atat de mica e? 4 milioane jumate?". Are 4 butoane carora poti sa le dai o functie dupa bunul plac si un led dragut intre ele: cand esti pe modul touch, tableta transformandu-se intr-un pad, clipoceste alb, iar cand apropii creionul de ea, se tranforma in rosu deschis ca atunci cand scrii sau lucrezi efectiv cu creionul sa devina un rosu inchis.

Creionul are si el 2 butoane ce pot primi functii diferite iar in capat are o radiera. Ah, si tableta mai are si un suport textil care tine creionul alaturi. Legatura cu PC-ul se face prin USB si cam atat despre partea tehnica. La comportament cred ca e ok desi nu am testat nici o tableta pana acum, dar se misca fluid, ok. E cam greu la inceput, pana te obisnuiesti cu tot, dar daca voi persevera, voi deveni mai bun, corect?

Cam asta-i mai flacai, sper ca ati inteles ceva si ca v-am determinat s-o cumparati pentru ca eu consider ca e printre cele mai bune variante de tablete pana-n 5 milioane.

No comments:

Post a Comment