Pages

Monday, February 14, 2011

Bucatar da' bucatar!

Azi iar am ramas singur acasa, drept urmare, mi-am bagat la fiert cativa cartofi care intr-un final vor ajunge un piure divin. Tin minte ca tata m-a invatat f devreme sa gatesc una alta. Pe la 7-8 ani, poate chiar mai devreme am aprins prima data aragazul singur si am invatat sa fac oua ochiuri. Va dati seama ca in prima saptamana numai asta mancam :)), ca deh, erau facute de mine. Apoi am invatat sa curat un cartof (cu curatatoare, nu cutit), sa-l prajesc, fierb, am invatat sa-mi fac singur carnea, omleta de aia complexa cu n'spe mii de ingrediente. Acum, daca nu mi-ar fi lene si as avea la indemana toate ingredientele cred ca as putea gati majoritatea macarurilor care se servesc de obicei in casa romanului din clasa medie. Ma duc sa-mi vad de carnat, ca tocmai l-am pus la gratar. Pofta buna mie!

No comments:

Post a Comment