Pages

Wednesday, February 9, 2011

Putin, putin

Maine e ultimul examen \:D/. Am avut o saptamana buna spre foarte buna chiar. Astept notele si tot ce vreau e sa fiu printre primii 10 din tot anul I. E o chestie atat de diferita de perioada din liceu, nu credeam ca ma voi stresa atat de tare pentru o amarata de sesiune. Azi am avut o zi bestiala, 2 examene, stat de la 9 la 5 jumate dupa-amiaza la scoala, da si satisfactie pe masura. La machetari am avut o tema foarte faina, a trebuit sa facem un taburete din hartie care sa-l sustina pe prof, adica vreo 70 kg. Am recurs la tehnica bastinasului, facand "sfori" din scoci de hartie,cu care am "cusut" si "legat" cilindrii facuti tot din hartie. A fost cam grabit proiectu (am avut doar 4 ore), dar a iesit ceva destul de ok. Da, am luat 9, dar am invatat multe chestii noi , mi-am imbunatatit tehnica de lucru in echipa  si a fost o experienta frumoasa. Ce-mi place!
PS: Am sa pun o poza maine, poimaine.

No comments:

Post a Comment