Pages

Tuesday, February 15, 2011

Jocuri? Ce-s alea?

Mda, stiu ce-s alea jocurile, dar intentionam sa scot in evidenta faptul ca nu am mai butonat de multa vreme concentrat la un joc. Intr-un fel parca e bine, intr-un fel parca nu. Mi-a placut perioada  in care stateam multe nopti pana pe la 2-3 noaptea injuand in Warcraft3/Dota. Alte jocuri am mai jucat dar nu am fost niciodata atras de ceva in mod special. Am incercat si TBS-uri, si RPG-uri, Shootere, Simulatoare dar nimic nu s-a prins de mine in mod special, deci poate n-am fost gamer niciodata, cine stie. Acum ma mai uit ca milogu' pe youtube la filmulete cu jocurile din 2010-2011 si raman masca la cat de mult eu evoluat, mi se face o pofta instanta de omorat soldati in Irak sau de condus un Porsche pe Coasta de Azur. Dar momentan raman cu pofta sperand sa-mi treaca in cateva zile.

No comments:

Post a Comment