Pages

Thursday, February 10, 2011

Chillaxation

Oficial am terminat  tot! Gata cu cafelele la 10 noaptea, gata cu noptile pe jumatate dormite, gata cu stresul. Acum astept doar media finala. Planuri pentru saptamana de degeabism? Probabil dimineata voi invata niste programe, ceva, apoi , in functie de zi, o sa ma intalnesc cu Raida sau am sa ma uit la filme/seriale. Discutam azi cu un coleg care mi-a zis "bai, eu ce fac acum? parca ma simt aiurea sa stau degeaba" si cam asa e, ma simt aiurea sa stau asa degeaba, fara sa fac nimic productiv concret. In fine, azi deja am iesit la o bere cu 2 dintre cei mai buni colegi, m-am intalnit cu Raida, careia ii mai multumesc odata pentru ca e o prietena grozava si intelegatoare si am iesit si cu cei mai buni prieteni ai mei, Alex si Andrei. E frumos sa stai asa dupa o saptamana sa ai cu cine discuta, sa vezi ce-a facut fiecare (fiind toti 3 la 3 facultati diferite), ma simt norocos din punctul asta de vedere. Ce va fi va fi.

No comments:

Post a Comment