Pages

Thursday, February 17, 2011

Post morbid

Cu orice om cu care am apucat sa stau si eu de vorba mai mult, am ajuns la urmatoarea intrebare: "Bai X-ulescu/leasca, ia zi si mie, cum ai vrea sa mori?". Cei mai multi raspund ca "de batranete", dar eu as avea alta preferinta: daca NU ajung un mosneag viril si bogat ca sa ma bucur din plin de ultimele clipe(in acest caz as vrea sa mor si eu de batranete), mi-ar place sa fiu impuscat; e atat de usor, nu suferi, e rapid, e elegant. Daca tot vrei sa mori de ce sa mori chinuindu-te? Imi imaginez ce simte un om care se inneaca: amintiri rapide, durere, senzatia de sufocare si ale minuni sinistre. Iar dupa moarte, desi am sa las subiectu' asta pentru alt post, as vrea sa fiu ars, facut frumos cenusa si o parte pastrata pentru cei dragi, iar cealalta raspandita prin lume.(da, imi place sa visez frumos).

No comments:

Post a Comment