Pages

Wednesday, February 29, 2012

O veste mare

Treaba-i simpla: am vazut la facultate un afis de la un studio de creatie care informa poporu' ca se cauta graphic designeri.

 Buun, am facut poza la afis, am cautat acasa pe net despre firma respectiva, dar site-ule era in constructie si am trimis un mail in care am intrebat daca exista posibilitatea de a lucra cu program flexibil. Mi-au raspuns pozitiv, asa ca am trimis alt mail cu CV-ul si portofoliul meu. Le-a placut si m-au chemat pt un mini-interviu, apoi mi-au dat o "tema": un template de site. Am facut, cu mai multe sau mai putine emotii pentru ca sunt printre putinele template-uri pe care le fac si am trimis.

 Am primit azi mail pentru alta intalnire de stabilire a detaliilor de angajare. Uber-fericit sunt!

No comments:

Post a Comment