Pages

Wednesday, February 8, 2012

O serie superba

The Millenium Trilogy, ecranizarea dupa cartile scrise de Stieg Larsson. M-am uitat la sfarsitul saptamanii trecute la "The Girl With The Dragon Tattoo", varianta proaspata din 2011 si m-a captivat foarte foarte tare. Apoi am cautat pe net si eu informatii despre film si am aflat ca exista si versiunea originala, in suedeza, din 2009. Asa ca am facut rost de ea si m-am pus pe uitat.


 Mie personal imi plac ambele variante, desi am o preferinta in privinta actorilor. L-as pastra pe Daniel Craig din versiunea 2011, dar ca actrita o prefer pe Noomi Repace (cea care a jucat in varianta originala din 2009).


 M-a prins atat de tare incat mi-as comanda si cartile peste ceva timp. N-am mai stat asa intr-un suspans de la seria Hannibal. 

No comments:

Post a Comment