Pages

Thursday, February 16, 2012

Artis Pizza

Valentine's Day cu prietena: Ce sa facem, ce sa facem? Hai si noi ca oamenii la o pizza.
Intai mergem o pizzerie in cartier la ea, dar cand intram ne zice ospatarul ca daca n-avem rezervare, nu mai sunt locuri. Buuun, hai pe zapada de 20 cm pana-n centrul Iasului. Ne-am adus aminte de o pizzerie la care mai mancasem de mai multe ori si a fost super ok.

Vorbesc despre Artis Pizza din Iasi, care se afla in fosta locatie a pizzeriei Mamma Mia. Intram, super pustiu, dar am zis sa-i dam o incercare, asa ca intreb frumos chelneru daca se inchide, pentru ca-s stinse luminile la bar, la frigidere, dar el imi raspunde voios ca nu. Mai erau inca 5-6 oameni asta in conditia in care pizzeria are sigur peste 100 locuri, e imensa. Ne asezam la masa sa ne gandim putin, ne uitam prin meniu si hotaram sa NU ramanem. Era o atmosfera de parca zici ca-l asteptau pe dracu: lumini stinse, destul de frig, liniste de mormant.

Am iesit si ne-am dus la alta pizzerie preferata pe care am pomenit-o mai sus (Mamma Mia) dar nici acolo nu erau locuri deloc. Ne mutam mai departe spre urmatoarea din top, Magic Pizza si acolo gasim in sfarsit o masa libera, muzica, oameni socializand si baloane-inimioare. Ba chiar am avut noroc, ca era nu stiu ce sefa pe acolo la o masa si tot le zicea chelneritelor si bucatarilor sa se grabeasca, sa-si ceara scuze, dar foarte discret.

 M-am simtit bine si pizza a fost excelenta (cu o buba, ca cei de la bucatarie au inteles Large in loc de Extra-Large pentru o pizza, dar nu am vrut sa mai asteptam iar si am acceptat cu conditia, evidenta, sa fie trecuta pe bon corespunzator.)

No comments:

Post a Comment