Pages

Sunday, October 2, 2011

Ultima zi de vancata

A venit si draga de ea. Parca-mi pare bine, parca-mi pare rau. Vacanta a fost una foarte frumoasa, dar de la un punct a devenit si foarte monotona, aici referindu-ma la locurile limitate in care poti iesi in Iasi.

La inceputul vacantei mi-am propus niste chestii (click). Pe care le-am respectat si pe care nu:

  • Am vazut unele seriale si unele filme pe care mi-am sa le vad;
  • Am castigat 1 concurs pe 99designs: dupa cum spuneam si mai spun inca, a insemnat foarte mult pentru mine;
  • Am facut tutoriale pentru Photoshop si Illustrator dar din pacate n-am citit nici o carte de graphic design;
  • Revenitul la forma fizica buna-nu, ba chiar m-am mai ingrasat;
  • Calatoria in Europa a fost minunata, cea mai frumoasa excursie pe care am facut-o. In locuri speciale alaturi de o prietena speciala!
Acum alte chestii pe care nu mi le-am propus dar totusi s-au intamplat: 
  • Am lucrat la vreo 3 site-uri (partea grafica);
  • Am castigat primul client;
  • Mi-am luat un calculator nou;

Sa vina partialele si temele la graphic design! Am o "pofta" de mor!




No comments:

Post a Comment