Pages

Friday, June 24, 2011

Planuri

De inceput de vacanta. Desi stiu ca nu voi putea sa le fac pe toate, voi face o lista cu ce am pana acum in cap dupa cum urmeaza:
  • Vreau sa vad minim 2-3 seriale. Am inceput Spartacus, dupa cum am zis in postul anterior iar pe langa asta mai am in minte True Blood;
  • Pe langa seriale, vreau sa vizionez filmele din top 10 all time de pe IMDB. N-am vazut Shawshank Redemption, Pulp Fiction, seria Godfather; n-am vazut multe;
  • Imi propun sa castig in toata vacanta minim 1 concurs pe 99designs.com. Ar insemna foarte mult pentru mine, mi-ar da un impuls foarte benefic pentru mintea mea de designer;

  • Vreau sa citesc cele n'spe mii de carti de graphic design pe care le-am downloadat si sa avansez  prin tutoriale si exercitii multe, in programele care pe viitor ma vor ajuta sa-mi castig painea;
  • As vrea sa revin in acea conditie fizica buna pe care o aveam intr-un timp, dar care cu primul an de studentie s-a cam dus.
  • Vreau sa ma bucur la maxim de calatoria in Europa pe care o voi face in septembrie cu minunata si mirobolanta mea prietena, Raida. Vreau sa iasa totul ca la carte.
Multe planuri, nu? Sa ma ajute Vishnu' sa le indeplinesc pe toate!

No comments:

Post a Comment