Pages

Friday, June 3, 2011

Zi de vara

Azi, datorita lui Andrei si Danei (fosti colegi, Andrei actual prieten), am obtinut 2 bilete moka la filarmonica. Prima parte a concertului a fost pur si simplu extrem de speciala, nu am mai auzit asa un sunet niciodata: orchestra, un fel de toaca, trianglu...deosebit!
Tot azi, inainte de a merge la filarmonica am stat la terasa din centru a cafenelei "Piata Unirii". Am vazut pentru prima data niste sisteme foarte interesante: o retea de tevi subtiri cu mai multe orificii prin care, din cateva in cateva minute, iesea un gaz rece si-ti reimprospata mecla. Tineti minte, asta la o terasa, afara. Poate prin alte tari sunt de mult chestiile de genu', dar eu n-am mai vazut. O problema mare e ca textila ce acopera terasa e alba iar in Piara Unirii sunt porumbei...multi porumbei, prin urmare, copertina era deja gainatata. Alta faza nasoala, ultima: un nene tot arunca cu semnite la porumbei astfel incat acestia au patruns putin pe terasa, iar cand a venit chelnerita v-ati imaginat: toti porumbeii au zburat prin cap la oameni, au facut praf si pene. Oamenii zambeau dar nu cred ca-i prea placut sa-ti cada vreo pana in cocktail. That's all folks!

No comments:

Post a Comment