Pages

Friday, June 10, 2011

Cat de lenes am fost

     Desi sesiunea asta n-am fost atat de stresat ca tura trecuta, nici pe blog n-am mai scris, desi am cateva subiecte. NU, inca nu s-a terminat, mai am 4 chestiute de facut pentru a scapa de tot, dar parca e si mai relaxant asa ca azi imi permit sa stau degeaba. Noutati? Pai...
    Frate-miu s-a operat,ca a avut niste infectii la urechi, din otite care nu au fost tratate cum trebuie. Acum e bine, sta mama cu el la spital. Ieri am facut din nou pe dadaca si am stat cu el vreo 6 ore. Am fost la serbare si mi-am amintit de vremurile in care am fost si eu in locul lui. Am sa pun cateva poze sa vedeti cat de dulci is copiii aia si nu...nu-s pedobear. Bineinteles ca la serbare, ca la orice alt eveniment, se trezeste un parinte sa faca scandal de genul: vaii, copilul meu nu a fost bagat suficient in seama, e mai prost decat ceilalti? Probabil ca da, este.

No comments:

Post a Comment