Pages

Tuesday, October 4, 2011

Facultate dulce facultate


Mda, a inceput perioada aceea din an in care te strofoci sa fii cel mai bun si sa ai sanse reale la un loc de munca in domeniul tau.

Pana acum n-am facut nimic interesant, am studiat putin pe cei din anul I amintindu-mi cum ma simteam in prima saptamana. Orarul inca nu s-a afisat, dar se pare ca avem in mare aceeasi profesori. Dar am aflat 2 vesti care ma incanta la culme:


1. Prima tema anuntata neoficial pleaca de la un simbol pe care trebuie sa-l studiem si de la el sa ajungem la un logo.

2. Va fi, ca si anul trecut, un workshop de graphic design condus de un neamt. Tema inca n-a fost anuntata dar am auzit ceva de muzica. D'abia astept!

Desi cred ca majoritatea se plictisesc de discursurile motivante ale profesorilor, la mine chiar au efect. Am spus.

No comments:

Post a Comment