Pages

Monday, May 2, 2011

Tu ai avut vreodata o motivatie adevarata?

Spun asta pentru ca cei care practica de exemplu un sport, sunt din ce in ce mai putini. Tin minte ca m-am apucat de Taekwon-Do pentru ca eram innebunit dupa animeuri gen Dragon Ball si vroiam sa ajung si eu sa dau cu valu' testoasei. Dupa vreo 2 ani de sport, mi-am dat seama ca nu voi reusi sa fac chestii supranaturale dar deja eram obisnuit, imi intrase in reflex sa ma duc la sala, pe soare, vant sau tornada.

Iar acum partea cu motivatia. Consider ca cel mai motivat am fost cand am slabit 25 kilograme in perioada adolescentei. Eram satul sa fiu luat peste picior asa ca m-am apucat serios de treaba. In anul ala n-am bagat firmitura de paine in gura, ba chiar inca vreun an jumatate dupa regim. Imi era destul de greu la inceput, mai ales cand mancam cate-un mar in loc de inghetata pe care o mancau verisorii mei. Vazand rezultatele am continuat si am slabit cat am dorit si m-am si mentinut. Acum as vrea sa am motivata necesara sa incep sa ma duc la sala de forta. Vreau si eu maini mai mari, spate mai lat si pectorali: hai Vishnu' , da-mi motivatia!

No comments:

Post a Comment