Pages

Monday, May 30, 2011

La printshop in Iasi

Azi parca intreaga lume a fost impotriva bietei mele carti 3d pe care trebuie s-o termin cat de curand. Dupa ce m-am bucurat ca am gasit la PIM sa printez mai ieftin decat la Adicenter, ma duc sa biguiesc (pentru cei ce nu stiu, e un pliu care ajuta la indoirea unei foi/carton fara a se distuge printul de pe ea). Acolo, un nene ma intreaba ce vreau, ii zic si ma duc langa el. Deci jur, dar jur ca nu a putut sa dea 10 biguri corecte. Intai a stricat cotorul, apoi a facut un big oblic, desi eu facusem semne acolo, tocmai ca sa vada el. S-a simtit omu' si m-a dus iar sa traga cele cartoanele stricate. Apoi am zis ca plec sa dau biguri in alta parte, dar a insistat sa stau, ca acu' stie. Cu chiu cu vai, mi-a dat toate 10-12 biguri, dar sunt aproape sigur m-a pacalit la pret nenea, prin urmare voi face doar printul acolo, iar pentru alte activitati din astea trebuie sa gasesc locuri noi.

No comments:

Post a Comment