Pages

Sunday, January 22, 2012

Genius HF2.1 1205

Incep prin a va spune ca am vrut un sistem 2.1, pentru ca nu-s amator de muzica ascultata la volum maxim. Nu suport, mai mult ma incomodeaza decat sa-i provoace urechii mele placeri nebune.

 Asa ca primul pas a fost sa caut un sistem 2.1. Si am luat la puricat Emagul si Pcgaraju'. Cand credeam ca mi-am gasit boxele, am vazut la garaj acest sistem Genius care avea o reducere de la 170 si ceva la 140 Ron, asa ca mi-am zis ca e o afacere buna: pret foarte ok si vreo 20 si ceva de comentarii pozitive.


 Bun: dat comanda-venit-asteptat (asta a fost cadoul meu de Craciun). Le-am desfacut, le-am montat (montarea se face foarte usor) si am dat drumul. Mi-au placut instant cum se aud, volumul la maxim e ok, nu are distorsionari sau mai stiu eu ce. 

Designul lor nu e unul deosebit, chiar uratel as putea zice, arata ca niste cutii seci de lemn, dar imbinarile par a fi facute cu grija. Subwooferul are un led albastru care enerveaza, de aceea l-am si acoperit cu banda de izoler neagra. Par rezistente dar nu le-am facut un test inca sa vad daca rezista aruncate de la etajul 9. Dimensiunile satelitilor sunt destul de mici avand: 86x146x69 mm iar subwooferul: 255x189.5x154.5. Probabil ca daca aveam si eu un birou din lemn de culoarea boxelor nu mi se mai pareau asa urate. 

Sunetul dupa cum ziceam, se aude clar, eu il tin de obicei la un sfert si cu basuul la putin peste jumatate si-s foarte multumit pentru everyday-use. Alta precizare pe care trebuie s-o fac este ca eu n-am placa de sunet dedicata. A trecut aproape 1 luna si n-am avut nici cea mai mica problema cu ele. Pana acum sunt foarte multumit de alegerea facuta. 

Cutia contine cei 2 sateliti, subowooferul un cablu audio, cablurile ce leaga satelitii de suboofer si un manual in mai multe limbi iar puterea totala a sistemului este de 32 wati (subwoofer 14, sateliti 9).

PS: Nu-l considerati un review in adevaratul sens al cuvantului, nu-s expert in asa ceva, scopul acestui articol este de a mai ajuta pe cineva sa se hotarasca asupra unui produs intru-un buget specific (100-200Ron).


No comments:

Post a Comment