Pages

Wednesday, December 7, 2011

New Monitor

Dupa 'nspe ani de strans bani, am reusit in final sa-mi comand monitorul mult visat: Dell 2321HM . Am sa-i fac un review dupa vreo luna, mai intai trebuie sa vad cum se comporta. Primele impresii?

-Design sobru, frumusel;
-Laaaaaaaaaaaaaaaaaat, 23 inch;
-Culori mult mai vii decat pe vechiul CRT Philips de 19 inch;
-Montare si instalare foarte usoara, nu stiu care-i treaba cu driverul, ca am bagat CD-ul si dupa vreo 2 minute a zis ca e deja driverul instalat;
-Imi place ca se poate face si landscape, dar si portrait. Ce frumos voi lucra eu layouturi de reviste&ziare pe verticala;
-Nu stiu de ce, dar pare-mi-se ca merge mai greu PC-ul acum, poate e doar o impresie. Are asa, un delay micut si nu stiu ce sa-i fac momentan.

No comments:

Post a Comment