Pages

Tuesday, December 27, 2011

Despre Craciun

Si uite-asa trecu si Craciunul asta. Fara emotii, fara zapada si fara evenimente memorabile. Am mancat, am mai vorbit cu unele rude cu care vorbesc foarte rar si cam atat. Nici macar bradul impodobit nu m-a facut sa simt vreun fior.

Am inceput sa ma uit la The Lord of The Rings, pentru ca eu il consideram cel mai plictisitor film din cate exista: m-am inselat! Am vazut ieri prima parte - extended edition - si pot sa spun ca am ramas uimit, totul e atat de bine amestecat, povestea, coloana sonora, personajele, efectele. Mi-e ciuda ca-l descopar tocmai acum.

Revenind la Craciun, era vorba aia (nu,nu ma uit pe google acum) : Nimic nu e mai trist decat sa te trezesti in dimineata de Craciun si sa nu fii copil - probabil ca am mai facut un pas spre maturizare :(

No comments:

Post a Comment