Pages

Tuesday, September 27, 2011

In vacanta

Am revenit cu posturile despre cea mai frumoasa vacanta pe care-am avut-o de cand ma stiu. Astazi am sa va spun cateva fraze despre Praga, prima mea tinta si totodata si locul de aterizare a avionului.

In primul rand tin sa precizez ca am avut un ghid local, o doamna care era mutata acolo de vreo 12 ani si care era documentata foarte-foarte bine! Nu am sa va spun despre oamenii generosi si arhitectura superba, pentru ca puteti gasi peste tot informatii de genul asta.

O prima informatie mai ciudatica pe care-am aflat-o in Praga este legata de un pod imens. Cred ca e situat la o inaltime de aproximativ 30 de metri fata de sol si se poate traversa si cu masina si cu picioarele. Partea interesanta acum vine:
Podul traverseaza un cartier populat de oameni mai saraci iar acestia, cand ajung la disperare aleg acel pod pentru a se sinucide pentru ca (banuiesc) e o moarte eficace (rapid si nedureros).

Cum sute de oameni s-au aruncat, autoritatile au atasat podului un sistem anti-sinucis. Acest "sistem" sunt de fapt niste balustrade aditionale, mult mai inalte decat cele originale care apoi se curbeaza inautru. Socant, nu? Poze:




<- sistemul anti-sinucidere




           

1 comment: