Pages

Wednesday, August 17, 2011

Rubrica noua

Precum multi altii, as vrea sa scriu saptamanal/lunar posturi care au titluri de genul "Ce-mi place" (am mai facut asta pana acum, dar de azi inainte vreau sa fie oficial), in care sa pun melodiile, filmele, gadgeturile care mi-au plact in acea perioada, pentru mine va fi un jurnal in care-mi voi observa evolutia si gusturile.
Acum sa bag prima serie de chestii care mi-au ramas in cap in ultima saptamana:
1. Kill Bill, ambele volume. Extraordinar film, n-am ce zice, dar putin cam exagerate scenele in care tasneste sangele 20 m in aer. Soundtrack-ul superb de asemenea; si acum fluier precum tipa blonda cu un ochi lipsa.
2. Imac: daca-as avea suficienti bani sunt aproape sigur c-as deveni un ultra Apple fanboy, m-am uitat pe youtube la cateva reviewuri si nu mi-a venit sa cred: deschide Photoshopu' CS5 in 2 secunde. Ar fi scula perfecta pentru design (+un Macbook Pro pentru mobilitate si un Ipad pentru mobilitate si mai mare )


No comments:

Post a Comment