Pages

Wednesday, July 27, 2011

Mai rar

Oameni cu mult bun simt. Da, cu totii am observat asta, dar povestea e alta. E un exemplu practic si rar (+scurt) pe care vreau sa-l notez aici, pe bloggusoru' meu. Ma duceam frumos la dentist dimineata printre blocuri cand vad o femeie care gafaia venind spre mine si care ma intreba disperata: "auzi, ai un sac de gunoi?". Ma uit la ea asa cu spranceana ridicata in timp ce ea continua "uitati, am vrut sa duc gunoiul si s-a rupt sacul aici, pe strada si nu pot sa-l las asa". I-am zis femeii ca am programare la dentist si ca nu o pot ajuta (da, eu am fost nasolul azi). Mai merg 10 m si aud in spate rugandu-l pe alt domn din parcare care scotea ceva din portbagaj. In final cred ca s-a rezolvat pentru ca atunci cand m-am intors gunoiul disparuse. Ce femeie exemplu!

No comments:

Post a Comment