Pages

Tuesday, July 12, 2011

Din seria sporturilor care mi-ar place (partea a II-a)

In timp ce imi relaxam eu creierul alaturi de prietena in parcul Copou intr-o minunata dupa-amiaza, vad un copchilas la vreo 6-7 ani pe o chestie: de la departare parea ca e skateboard, apoi mi-am zis ca e o trotineta, dar ca am chiorat eu si nu vad ghidonul, iar cand s-a apropiat si mai mult am vazut ca era Superman (ca sa folosesc si eu cuvinte taiate) o combinatie intre acestea. Minunaţia are 2 roti care nu stau ţapene si cu ea se poate urca fara a pune piciorul jos, balansandu-te cumva din solduri si picioare. Ziua urmatoare la fel...acelasi copi vazut iar intr-un final am ajuns acasa, am cautat ca un incepator "skateboard 2 roti" si am gasit termenul de waveboard / ribstick. Aluneca atat de fain incat imi venea sa-i cer pustiului de-o tura. Mai jos bag un filmulet:

No comments:

Post a Comment