Pages

Tuesday, April 5, 2011

Ce dimineata frumoasa!

M-a trezit mama la 7:30 ca sa sa mergem cu Edi la consultatie la Spitalul de Recuperare. Bun, mananc foarte rapid, ma spal, ma imbrac si-mi pregatesc geanta pentru scoala si plecam. Cand am ajuns acolo am lasat-o pe mama la poarta si m-am dus sa caut si eu un loc de parcare. Gasesc rapid, opresc motorul, dau muzica putin mai tare si astept. Si astept, si astept si astept si iar astept. Cat astept? 2 ore jumatate. De ce? Pentru ca un doctor a intarziat din nu stiu ce motive desi ii facuse programare lui Edi la 8:10. Apoi du-te si-l du pe copil in Tatarasi, la bunica, lasa-l, du-te la facultate, du-te iar in Tatarasi sa-l recuperezi, si in final ajungi acasa si incalzesti mancarea. Si acum pa' blog ca parca scriu cam rar si nu vreau sa ajung la 1 post pe luna.

No comments:

Post a Comment