Pages

Thursday, March 10, 2011

La casa de bilete

Ma duc si eu ca tot studentu' rupt in fund de foame sa-mi fac abonament d'ala ieftin pentru mijloacele de transport in comun. Bineinteles, intai iau adeverinta de la scola, completez, pune secretara stampila, semneaza si plec. Ajung in mirobolantul meu cartier din Iasi, Alexandru cel Bun. Buna ziua, as vrea sa-mi fac si eu un abonament pentru studenti...daca sunteti amabila etc. Imi cere aia toate cele necesare, le dau si cand se uita pe adeverinta mi-o respinge in sictir zicand ca are o semnatura trasa la xerox si ca poate avea probleme GRAVE din cauza mea. Ca cica poate am falsificat , avand in vedere ca deja era o semnatura si o stampila originala. Bun, imi iau chestiile si plec in centru, unde in 5 minute aveam abonamentul facut. Ma intreb daca in Alexandru angajeaza special cei mai tampiti oameni :-? .

No comments:

Post a Comment